2015. június 27., szombat

Chat

Ez az oldal arra szolgál, hogy megnézhesd a kimaradt beszélgetéseket, vagy akár simán random chateléseket, üzenetváltásokat, telefonhívásokat a történetből.

Skype;

DDavve: Szia

Dóri: Sziaa :)

DDavve: Na mizu?

Dóri: Annyi, amennyi.

DDavve: Mennyi?

Dóri: Nem... :D

DDavve: Ööö... Értelmes beszélgetés nem?

Dóri: De.

DDavve: Merre vagy?

Dóri: A szobámban ülök, nézem a Family Guyt, és csokis fagyit zabálok.

DDavve: Csokisat? Fujj, én az epreset imádom

Dóri: neked az egészből ennyi jött le xD

DDavve: Aha

Dóri: Akkor szia

DDavve: Csumi




Sms;

Én:  Szia

Dávid (L): mi jaratban?

Én: ????

Dávid (L): bocs, nem ide ment

Én: akkor...

Dávid (L): hm?

Én: kinek?

Dávid (L): ja, moninak

Én: ki az a moni?

Dávid (L): az unokatesom xDDDDD

Én: Seggfej :D

Dávid (L): nem az en hibam, hogy tulsahosan feltekeny vagy a csodalatos pasidra ;)

Én: en? feltekeny? :'D besirok hallod

Dávid (L): akk miert kerdezted?

Én: bocs, de tudni akarod rolad mindent

Dávid (L): MINDENT

Facebook;

Dóra Huszár (Dóri)
24 perce mobil

Ki van még fent? xDDDDD

Tetszik   Megosztás   Hozzászólás

Kovács Dávid (Dave)
Mindenki aki nem normális ;)

Tetszik   Hozzászólás

Kovács Dávid (Dave)
Bocs, mindenki aki nem normális és én :D

Tetszik   Hozzászólás

Dóra Huszár (Dóri)
Oohh... Azt hittem csak jó fejek fognak jelentkezni :'(

Tetszik   Hozzászólás

Kovács Dávid (Dave)
Hülye

Tetszik   Hozzászólás

Dóra Huszár (Dóri)
Vagy te

Tetszik   Hozzászólás

Csáky Fanni
Olyanok vagytok, mint  az ovisok

Tetszik   Hozzászólás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése